Uvod
Za naručitelje prijevoda predviđene su dvije stranice preko kojih se obavljaju sve radnje – od unosa upita za prijevod na prvoj stranici do odabira ponuda, pregleda stanja prijevoda i preuzimanja prevedenog sadržaja na drugoj stranici.
Prvi korak – unos upita za prijevod
Prvi korak je popunjavanje forme gdje unosite potrebne podatke o materijalu kojeg treba prevesti kako bi prevoditelji mogli kreirati svoje ponude.
Uneseni upit za prijevod odmah je vidljiv na stranicama za prevoditelje koji, ako su zainteresirani, daju svoje ponude.
Drugi korak – pregled ponuda
Nakon unosa upita, na e-mail adresu koju unesete, primate podatke za autorizaciju preko kojih Vas sistem prepoznaje i omogućuje Vam pristup stranicama za pregled upita i pristiglih ponuda.
Treći korak – odabir ponude
Od pristiglih ponuda odabirete onu koja Vama najviše odgovara.
Nakon odabira ponude, trebate uplatiti dio iznosa ponude kako bi se materijal mogao poslati odabranom prevoditelju na prevođenje.
Prevođenje
Nakon uplate dijela iznosa ponude, prevoditelju se šalje potvrda narudžbe te on započinje s prevođenjem o čemu se Vama šalje obavijest e-poštom.
Preuzimanje prevedenog sadržaja
Prevedeni sadržaj dostupan Vam je nakon uplate iznosa iz ponude u cijelosti.
Nakon uplate i preuzimanja prijevoda, teče rok žalbe u trajanju od 7 dana tijekom kojega možete uložiti žalbu na preuzeti sadržaj.
Prevoditelju se isplaćuju sredstva tek nakon isteka roka žalbe ili nakon prihvaćanja prevedenog sadržaja.
Prihvaćanje prevedenog sadržaja
Ako nemate prigovora na prevedeni sadržaj, potvrdite njegovo prihvaćanje te unesite kratak komentar i ocjenu prevoditelja kako bi mu se izvršila isplata sredstava i prijevod bio završen.
Vaša ocjena i kratki komentar bit će vidljivi ostalim naručiteljima kod zaprimanja ponuda te će im predstavljati vrijednu informaciju pri odabiru prevoditelja, na čemu Vam unaprijed zahvaljujemo u njihovo ime.
Neprihvaćanje prevedenog sadržaja
Ako imate prigovora na prevedeni sadržaj, unesite žalbu na stranici za pregled naručenog prijevoda.
Obavijest o unesenoj žalbi šalje se prevoditelju i Online Burzi Prijevoda čiji će djelatnici poduzeti sve potrebne mjere kako bi se žalba uspješno razriješila na zadovoljstvo svih sudionika.
U slučaju neprihvaćanja prevedenog sadržaja, daljnji koraci obavljaju se u dogovoru s Vama, uz informiranje prevoditelja.
Obavijesti
Obavijesti o prispijeću ponuda, promjenama statusa prijevoda i sve upute dobivate e-poštom na adresu unesenu prilikom unosa upita za prijevod.
Napomena:
Online Burza Prijevoda zamišljena je kao uslužno mjesto, kako za naručitelje prijevoda tako i za same prevoditelje od kojih se očekuje da svojim postupcima i ponašanjem na ovim stranicama ne dovode nikoga od sudionika Online Burze Prijevoda u nezahvalan položaj.
Također se pretpostavlja da su svi sudionici suglasni s Uvjetima korištenja kojima želimo spriječiti neprimjereno postupanje.
Za sva pitanja, nedoumice ili poteškoće, unesite komentar na stranici Komentari i upiti.
Djelatnici Online Burze Prijevoda će Vam, u što je moguće kraćem roku, dati odgovore na postavljena pitanja u komentaru.